In Canada aangekomen en weer klaar voor vertrek, deel 2

13 juni 2015 - Barrie, Canada

Sorry, ergens is het 2e gedeelte van ons verhaal blijven "hangen", dus bij deze  van een Mc Donalds in de omgeving van Barrie.

Verder instructie gekregen over dit “monster”. Ook  zijn we ruim 2 uur bij een telefoon winkel geweest om een Canadese sim card  in ons Europese toestel te krijgen. Het paste wel maar geen connectie.  Ondanks veel hulplijnen lukte het niet en werd de zaak weer terug gedraaid. We gaan een ander oplossing bedenken, morgen.

’s Avonds zijn  Herman en AJ er met hun vrouwen  om ons welkom te heten en zijn belangstellend  naar onze plannen. Leuk dat de familie zo meeleeft met  advies en hun  ervaringen m.b.t. de plannen en de route.

Donderdag ; we zijn echt geacclimatiseerd, vandaag  de MH verder inpakken en boodschappen doen.   Niet dat het eten slecht is bij de familie maar we willen op pad.

Het is nu vrijdag en na het ontbijt gaan we vertrekken, richting Noord zoals men dat hier zegt.  We hebben een paar geweldige mooie dagen met de familie gehad. Het weer is goed, soms wat bewolking maar ook veel zon en een aangename temperatuur, zo rond de 25 graden C.

Lieve mensen, de MH staat te trappelen van ongeduld, we moeten op pad  !!

1. Hans:
    13 juni 2015
    Vraagje, is het de linker auto van vooraf gezien? Geintje! Goede reis.
  2. Riet en Wim:
    13 juni 2015
    Hallo jan en gea wat leuk die berichtjes maar wil jij wel een beetje met eerbied over dat monster spreken hij moet jullie wel overal heen brengen ,goede reis verder Riet en wim.
  3. JoY:
    GAAFFFFFFFFFFFFF!!!
  4. Woutera van Luttikhuizen:
    13 juni 2015
    op naar de natuur het is daar zo mooi geniet en die auto zal ik toch maar de camper nemen als jullie de beren tegen komen dan lijkt me een camper veiliger.
    knuffel
    Woutera
  5. Durk en Nynke:
    14 juni 2015
    Geniet samen van je monster, geef hem een koosnaampje, daar houdt hij van en brengt jullie hopelijk naar prachtige oorden. Jullie verdere belevenissen lezen we weer graag op de blog
  6. Hetty en Cor:
    Dat wordt genieten!!!
  7. Klaas en Wytske,:
    14 juni 2015
    God die de wereld schiep,daar mogen jullie van genieten,wij wensen jullie een avontuurlijke en gezegende reis toe ,met jullie huis op wielen.
    Heel veel liefs Wytske en Klaas.