In Canada aangekomen en weer klaar voor vertrek

12 juni 2015 - Jordan Falls, Canada

We zijn dinsdag 9 juni in Canada aangekomen. ‘s Morgens vroeg zijn we door Hans (hartelijk dank) met onze bagage naar het station in Apeldoorn gebracht en vandaar met de trein naar Schiphol. We waren ruim op tijd maar het inchecken bij Air Canada ging niet erg snel. We hebben ruim 1 ½  uur moeten wachtten voordat wij door de douane konden. Op zich niet erg maar weinig tijd  om  nog even te “shoppen” op de airport.

Na een rustige vlucht op tijd in Toronto aangekomen en daar opgewacht door Oom Berend. Thuis wachtte Tante Jannie en met beiden was het een hele hartelijk ontvangst. Goed om hun weer te zien.

Ondanks het tijdsverschil toch nog even  heerlijk bij gekletst en daarna op tijd naar bed.

De volgende dag een dag om even  te relaxen, de motorhome (MH)  in ontvangst genomen. Wat een groot ding maar wel geweldig mooi. Tevens praktische zaken geregeld zoals onder meer de koffers uitgepakt en alles in de MH geïnstalleerd.

Verder instructie gekregen over dit “monster”. Ook  zijn we ruim 2 uur bij een telefoon winkel geweest om een Canadese sim card  in ons Europese toestel te krijgen. Het paste wel maar geen connectie.  Ondanks veel hulplijnen lukte het niet en werd de zaak weer te

1. Woutera van Luttikhuizen:
    12 juni 2015
    gaaf jullie gaan mooie dingen zien die God geschapen heb voor
    de mens, alleen jammer dat niet iedereen het zo ziet.
    ik ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn.
  2. Wout & Eef:
    12 juni 2015
    dat is dus een alternatief voor; "neem je bed op en wandel".
    nu duik je net als Jona in de buik van het 'monster' en ga je naar bed. Doe rustig aan en rust op tijd. Geniet ervan.