Jan  en Geja naar Noord Amerika

Reisverhalen:
Foto’s:
121

Over ons

Hoi allemaal. Voor degenen die ons (nog) niet kennen, wij zijn Jan en Geja. Wij wonen in Apeldoorn en vinden het geweldig om samen andere landen en andere culturen te ontdekken. Onze voorkeur heeft het samen in een camper(tje) te reizen en niet te strak plannen, dus waar het ons bevalt blijven we iets langer en anders gaan we lekker verderop.

Over onze reis

Wij willen in de maanden juni, juli, augustus en september 2015 familie bezoeken in Canada en een tour maken door Canada. De nadruk van deze reis zal liggen op het westen van Canada, Yukon en Alaska. Als alles lukt willen we in 2016 het Oosten van Canada en de USA bezoeken. Voor de beide reizen hebben we een camper ter beschikking in Canada.

Bezochte landen

Wij hebben 35 landen (14%) bezocht:

Australië, België, Bulgarije, Canada, China, Cuba, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Israël, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.