We gaan weer op pad

14 mei 2015 - Apeldoorn, Nederland

Beste allemaal.

Na ons reisavontuur in 2012 in Australië hebben we nu het plan om een aantal maanden door Noord Amerika te reizen. Naast dat we vele mooie plaatsen bezoeken zal deze reis ook bedoeld zijn om mensen te ontmoeten. Zo willen we graag familie in zowel Ontario als in Brits Columbia ontmoeten.

Ook willen we graag naar Alaska. Om al deze kilometers af te leggen hebben we een camper ter beschikking. En inderdaad, deze is wat groter van formaat dan op onze reis door Australië.

O ja, we hebben de vliegtickets inmiddels ook al. Volgens die informatie vertrekken  we op  9 juni a.s. vanaf Schiphol en landen er weer op  25 september .

Omdat jullie gevolg hebben gegeven aan onze uitnodiging ons te volgen op deze reis gaan wij proberen regelmatig een verslag te maken op deze reislogger en zo mogelijk plaatsen we er een foto bij. Zo blijven jullie op de hoogte van ons verblijf in Noord Amerika. Op deze wijze houden we ook nog - sociale- contacten ;)

Zo dit is dus het begin van onze reislogger, er moet ergens een start zijn. Wij zijn zoals je misschien wel begrijpt, lekker bezig met de voorbereidingen . De tijd gaat snel, het is zo 9 juni.