We gaan weer op pad

14 mei 2015 - Apeldoorn, Nederland

Beste allemaal.

Na ons reisavontuur in 2012 in Australië hebben we nu het plan om een aantal maanden door Noord Amerika te reizen. Naast dat we vele mooie plaatsen bezoeken zal deze reis ook bedoeld zijn om mensen te ontmoeten. Zo willen we graag familie in zowel Ontario als in Brits Columbia ontmoeten.

Ook willen we graag naar Alaska. Om al deze kilometers af te leggen hebben we een camper ter beschikking. En inderdaad, deze is wat groter van formaat dan op onze reis door Australië.

O ja, we hebben de vliegtickets inmiddels ook al. Volgens die informatie vertrekken  we op  9 juni a.s. vanaf Schiphol en landen er weer op  25 september .

Omdat jullie gevolg hebben gegeven aan onze uitnodiging ons te volgen op deze reis gaan wij proberen regelmatig een verslag te maken op deze reislogger en zo mogelijk plaatsen we er een foto bij. Zo blijven jullie op de hoogte van ons verblijf in Noord Amerika. Op deze wijze houden we ook nog - sociale- contacten ;)

Zo dit is dus het begin van onze reislogger, er moet ergens een start zijn. Wij zijn zoals je misschien wel begrijpt, lekker bezig met de voorbereidingen . De tijd gaat snel, het is zo 9 juni.

1. Stieneke:
    14 mei 2015
    Succes met alle voorbereiding ... en voorpret! Leuk hoor!
  2. Bert:
    14 mei 2015
    En laat nog even weten waar jullie dit jaar zo rond begin augustus jullie verjaardagen vieren.
  3. Carin:
    14 mei 2015
    Heel veel plezier met alle voorbereidingen.
  4. Hetty en Cor:
    14 mei 2015
    Spannend ,heel veel reis plezier!
  5. Bert Dunnink:
    14 mei 2015
    Wish you happy traveling and we hope that you take a good
    motorhome.
  6. Ben Bisschop:
    15 mei 2015
    We are looking forward to camping with you!!!
    Safe travels!
  7. Wout & Eef:
    15 mei 2015
    Wij reizen graag met jullie mee, indien nodig met gesloten ogen vanuit Wapenveld.
  8. JoY:
    16 mei 2015
    heulemaal niet jaloers hoor haha! XXX

nou ja een heuuuuul klein beetje wel!
  9. Jenny Plaggenmarsch:
    17 mei 2015
    Ha Jan en Gea, veel plezier, goeie reis!!
    En als je die familie van ons ziet, geef ze dan een dikke knuffel van me.

groetjes, Gerrit en Jenny uit Wierden.
  10. Hans en Kie Welmers:
    19 mei 2015
    Ha, dat schiet lekker op en de blog werkt dus! "t Begint bij de voorpret. Liefs
  11. Herma List:
    3 juni 2015
    Beste Geja en Jan,
    klinkt fantastisch allemaal. Nog maar een paar dagen en jullie gaan op pad. Heel veel plezier, goede reis en ik volg jullie op de voet.

liefs, Herma
  12. Bert Dunnink:
    4 juni 2015
    wanneer begin je nou eens aan je trip.? of zijn het luchtkastelen
  13. Woutera van Luttikhuizen:
    21 juni 2015
    Hallo Geja en Jan

ik heb problemen met mijn telefoon als ik weer kan Appen dan
    stuur ik je weer een berichtje

veel liefs
    Woutera